Wiadomości branżowe

Zakupy on-line coraz bardziej popularne

Coraz więcej Klientów mBanku dokonuje płatności w sklepach internetowych za pomocą eKART oraz poprzez mTRANSFER. W kwietniu br. Klienci posiadający eKARTY dokonali transakcji na kwotę przeszło 2,7 mln zł. W tym samym czasie suma przelewów mTRANSFER przekroczyła 3,4 mln zł. Od stycznia 2005 roku miesięczne obroty w mSZOPIE wzrosły o 20%, co potwierdza opinie o rosnącym zainteresowaniu zakupami przez Internet w Polsce. Serwis www.mbank.com.pl/mszop w przeciągu kwietnia odwiedziło ponad 41,5 tys. osób. Od początku roku średnia miesięcznych odsłon na stronach mSZOP przekracza 200 tys. Obecnie z wirtualnych eKART korzysta 35 tys. mKlientów. Wirtualne eKARTY oferowane przez mBank są idealnym rozwiązaniem dla Klientów, którzy cenią sobie wygodę, korzystają z Internetu, a przy tym zależy im na zapewnieniu maksimum bezpieczeństwa. eKARTA może być wykorzystana do transakcji typu e-commerce (w Internecie) oraz MO/TO (zamówienia składane drogą pocztową lub telefoniczną, z ang. Mail

Coraz więcej Klientów mBanku dokonuje płatności w sklepach internetowych za pomocą eKART oraz poprzez mTRANSFER.

W kwietniu br. Klienci posiadający eKARTY dokonali transakcji na kwotę przeszło 2,7 mln zł. W tym samym czasie suma przelewów mTRANSFER przekroczyła 3,4 mln . Od stycznia 2005 roku miesięczne obroty w mSZOPIE wzrosły o 20%, co potwierdza opinie o rosnącym zainteresowaniu zakupami przez Internet w Polsce. Serwis www.mbank.com.pl/mszop w przeciągu kwietnia odwiedziło ponad 41,5 tys. osób. Od początku roku średnia miesięcznych odsłon na stronach mSZOP przekracza 200 tys.

Obecnie z wirtualnych eKART korzysta 35 tys. mKlientów.

Wirtualne eKARTY oferowane przez mBank są idealnym rozwiązaniem dla Klientów, którzy cenią sobie wygodę, korzystają z Internetu, a przy tym zależy im na zapewnieniu maksimum bezpieczeństwa.

eKARTA może być wykorzystana do transakcji typu e-commerce (w Internecie) oraz MO/TO (zamówienia składane drogą pocztową lub telefoniczną, z ang. Mail Order and Telephone Order). Kartą wirtualną można dokonywać zakupów w sklepach internetowych oraz finalizować zamówienia złożone przez telefon. Z drugiej strony – nie zapłacimy nią w tradycyjnym sklepie, ani nie wybierzemy pieniędzy w bankomacie. eKARTA uprawnia również do zniżek w wyznaczonych punktach sprzedaży.

W ofercie mBanku znajdują się także wirtualne karty płatnicze:

W ramach współpracy, księgarnia internetowa InBook.pl daje 5% rabatu Klientom dokonują zapłaty jednym z narzędzi płatniczych mBanku.

W kwietniu mBank uruchomił usługę mTRANSFER dla sześciu kolejnych partnerów. Obecnie mTRANSFER wdrożony jest na ponad 3750 witrynach internetowych. Miesięcznie przyrosta około 115 rachunków z mTRANSFEREM.

W związku ze zbliżającym się Dniem Matki, w mSZOP oferuje promocyjne ceny m.in. na bukiety kwiatowe EuroFlorist i Poczta Kwiatowa.

A to już wiesz?  Już 23-24 września Ecommerce Trends CEE Show&Expo 2014 na Stadionie Narodowym

http://www.mbank.com.pl/mszop/

mSZOP jest integralną częścią serwisu mBanku. Powstał z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko nie tylko przy dokonywaniu transakcji finansowych, ale również jest miejscem zakupu szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach.

mSZOP jest także platformą informacyjną, na bieżąco prezentującą najciekawsze oferty partnerów, które dla Klientów mBanku premiowane są dodatkowymi rabatami bądź upominkami.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy