Wiadomości branżowe

Przetarg na obsługę reklamową w PZU

W związku z nowymi zadaniami strategiczno-kreatywnymi, które stoją przed firmą, Grupa PZU podjęła decyzję o rozpoczęciu postępowania przetargowego. Dotychczas do agencji trafiła prośba o przesłanie credentiali. Na podstawie ich oceny zostaną wybrane firmy, które zaprosimy do przetargu.Liczba firm zaproszonych do konkursu będzie zgodna z dobrymi praktykami rynkowymi i logiką biznesową. Postępowanie będzie dwuetapowe, a jego zakończenie w chwili obecnej szacowane jest na początek IV kw. 2011.Jednocześnie potwierdzamy, że Leo Burnett nie będzie brało udziału w przetargu. Wspólnie  doszliśmy do wniosku, że dla obu stron będzie to najlepsze rozwiązanie. Przy okazji, dziękujemy agencji, że przez ostatnie 2,5 roku pomagała nam zmieniać komunikację marki i odświeżać wizerunek PZU.

W związku z nowymi zadaniami strategiczno-kreatywnymi, które stoją przed firmą, Grupa PZU podjęła decyzję o rozpoczęciu postępowania przetargowego.

Dotychczas do agencji trafiła prośba o przesłanie credentiali. Na podstawie ich oceny zostaną wybrane firmy, które zaprosimy do przetargu.

Liczba firm zaproszonych do konkursu będzie zgodna z dobrymi praktykami rynkowymi i logiką biznesową. Postępowanie będzie dwuetapowe, a jego zakończenie w chwili obecnej szacowane jest na początek IV kw. 2011.

Jednocześnie potwierdzamy, że Leo Burnett nie będzie brało udziału w przetargu. Wspólnie  doszliśmy do wniosku, że dla obu stron będzie to najlepsze rozwiązanie. Przy okazji, dziękujemy agencji, że przez ostatnie 2,5 roku pomagała nam zmieniać komunikację marki i odświeżać wizerunek PZU.

Źródło Grupa PZU. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Dzień Darmowej Dostawy 2011 - już dzisiaj

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy