Wiadomości branżowe

Powstaje największy katalog firm

Portal WirtualneMedia.pl tworzy największy katalog firm medialnych   Od 22 października w serwisie WirtualneMedia.pl. można znaleźć adresy i telefony firm działających na rynku medialnym. Katalog podzielono na sześć działów obejmujących:Media (prasa, radio, telewizja)InternetKomputery i telekomunikacjęReklamę i marketingFilm i muzykęInne http://www.wirtualnemedia.pl/index1.php?act=9 Dostęp do katalogu jest bezpłatny, podobnie jak możliwość dodania do jego zasobów informacji o własnej firmie. Wystarczy tylko poprawnie wypełnić zamieszczony na stronie formularz, by po kilku minutach znaleźć się na liście

Portal WirtualneMedia.pl tworzy największy katalog firm medialnych

  

Od 22 października w serwisie WirtualneMedia.pl. można znaleźć adresy i telefony firm działających na rynku medialnym. Katalog podzielono na sześć działów obejmujących:

  • Media (prasa, radio, telewizja)
  • Internet
  • Komputery i telekomunikację
  • Reklamę i marketing
  • Film i muzykę
  • Inne 

http://www.wirtualnemedia.pl/index1.php?act=9

 

Dostęp do katalogu jest bezpłatny, podobnie jak możliwość dodania do jego zasobów informacji o własnej firmie. Wystarczy tylko poprawnie wypełnić zamieszczony na stronie formularz, by po kilku minutach znaleźć się na liście branżowej. Dużym ułatwieniem dla korzystających z informacji jest wyszukiwarka.

 

Podczas ostatniego „próbnego” tygodnia, do katalogu dołączyło ponad trzysta firm – mówi Marcin Szumichora – red. naczelny serwisu.- Jeśli zainteresowanie będzie nadal tak duże, to wkrótce staniemy się największym, darmowym źródłem informacji tego typu.

 

WirtualneMedia.pl to portal, który istnieje od roku. Codziennie przynosi najświeższe wiadomości ze świata mediów, Internetu, reklamy i telekomunikacji. Miesięcznie redakcja notuje ponad czterysta dwadzieścia tysięcy odsłon strony. Katalog firm to najnowsza, ale zapewne nie ostatnia zmiana w serwisie, który rozwija się zgodnie z potrzebami internautów.

Źródło Wirtualnemedia.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Raport Social Enterprise 2012 ? polskie firmy zamierzają w przyszłym roku wzmocnić swoją obecność w serwisach społecznościowych.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy