Wiadomości branżowe

Bezpłatny Wprost i BusinessWeek dla bywalców Cyber Cafe

mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA - udostępnia swoim Klientom bezpłatne egzemplarze tygodnika Wprost oraz miesięcznika BusinessWeek, dostępne w kawiarenkach internetowych mBank Cyber Cafe. Klienci odwiedzający kawiarenki internetowe mBanku w Poznaniu oraz Warszawie oprócz bezpłatnego czasu dostępu do sieci mogą także skorzystać z darmowych egzemplarzy magazynów. Wspólna akcja mBanku, Wprost oraz BusinessWeek prowadzona będzie do końca br. w następujących lokalizacjach mBank Cyber Cafe:Poznań, ul. św. Marcin 40Warszawa, ul. Senatorska 18Warszawa, al. Niepodległości 164 (SGH) http://www.mbank.com.pl/wprost/ Kafejki internetowe mBanku to fizyczna strona serwisu internetowego w świecie rzeczywistym. Kawiarenki mBanku tworzone są dla Klientów, którzy chcą osobiście odwiedzać wirtualny bank. W kawiarenkach świadczone są różnego rodzaju usługi: przekazywanie informacji

mBank – detaliczne ramię BRE Banku SA – udostępnia swoim Klientom bezpłatne egzemplarze tygodnika Wprost oraz miesięcznika BusinessWeek, dostępne w kawiarenkach internetowych mBank Cyber Cafe.

 

Klienci odwiedzający kawiarenki internetowe mBanku w Poznaniu oraz Warszawie oprócz bezpłatnego czasu dostępu do sieci mogą także skorzystać z darmowych egzemplarzy magazynów. Wspólna akcja mBanku, Wprost oraz BusinessWeek prowadzona będzie do końca br. w następujących lokalizacjach mBank Cyber Cafe:

Poznań, ul. św. Marcin 40
Warszawa, ul. Senatorska 18
Warszawa, al. Niepodległości 164 (SGH)

 

http://www.mbank.com.pl/wprost/

 

Kafejki internetowe mBanku to fizyczna strona serwisu internetowego w świecie rzeczywistym. Kawiarenki mBanku tworzone są dla Klientów, którzy chcą osobiście odwiedzać wirtualny bank.

 

W kawiarenkach świadczone są różnego rodzaju usługi: przekazywanie informacji o ofercie produktowej, kontakt internetowy z bankiem, pomoc w otwarciu rachunków oraz przeprowadzaniu operacji.

 

Kafejki internetowe mBanku pomagają użytkownikom przy korzystaniu z oferty mBanku. Klient, za okazaniem karty Visa mBanku, może przez piętnaście minut za darmo zarządzać swoimi rachunkami przez Internet.

 

Funkcjonowanie kafejek sprzyja zbieraniu opinii, dotyczących wszystkich aspektów działalności mBanku oraz sprzyja przyjaznej komunikacji banku z Klientami.

 

http://www.cafe.mbank.com.pl/okaw.html

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Computerworld TOP 200 online

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy