Wiadomości branżowe

Angielska wersja serwis internetowego

MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - uruchomił angielską wersję serwisu internetowego. Dla ułatwienia poruszania się po stronach serwis został podzielony na trzy części: informacje o MultiBanku, najważniejsze produkty oraz oferta specjalna. W obszarze „informacje o nas” znajdują się podstawowe wiadomości o MultiBanku i BRE Banku S.A., a także misja i wizja funkcjonowania. W części „Najważniejsze produkty MultiBanku” można znaleźć informacje o MultiKontach, Centrum Oszczędzania, kartach kredytowych oraz Planach Finansowych. Korzystając z stron internetowych MultiBanku w języku angielskim można także zalogować się na strony transakcyjne, złożyć wniosek o otwarcie rachunku, wejść do wersji demo systemu transakcyjnego oraz skontaktować się z bankiem, za pośrednictwem maila, MultiCzata lub multilinii. W najbliższym czasie planowany jest też dalszy rozwój serwisu anglojęzycznego i wzbogacenie go o nowe opcję dostępne do tej pory tylko w języku polskim. W MultiBanku obsługę w języku angielskim zapewnia także Centrum Obsługi Telefonicznej, z którym można się skontaktować

MultiBank – detaliczna część BRE Banku SA – uruchomił angielską wersję serwisu internetowego. Dla ułatwienia poruszania się po stronach serwis został podzielony na trzy części: informacje o MultiBanku, najważniejsze produkty oraz oferta specjalna.

W obszarze ?informacje o nas? znajdują się podstawowe wiadomości o MultiBanku i BRE Banku S.A., a także misja i wizja funkcjonowania. W części ?Najważniejsze produkty MultiBanku? można znaleźć informacje o MultiKontach, Centrum Oszczędzania, kartach kredytowych oraz Planach Finansowych.

Korzystając z stron internetowych MultiBanku w języku angielskim można także zalogować się na strony transakcyjne, złożyć wniosek o otwarcie rachunku, wejść do wersji demo systemu transakcyjnego oraz skontaktować się z bankiem, za pośrednictwem maila, MultiCzata lub multilinii. W najbliższym czasie planowany jest też dalszy rozwój serwisu anglojęzycznego i wzbogacenie go o nowe opcję dostępne do tej pory tylko w języku polskim. W MultiBanku obsługę w języku angielskim zapewnia także Centrum Obsługi Telefonicznej, z którym można się skontaktować za pośrednictwem multilinii lub MultiCzata.

MultiBank powstał w drugiej połowie 2001 roku, jako kolejna inicjatywa BRE Banku na rynku bankowości detalicznej. MultiBank jest pierwszym bankiem internetowym posiadającym sieć placówek. Umożliwia dostęp do usług z wykorzystaniem placówek, Internetu, multilinii, telefonu komórkowego, usługi SMS i WAP.

W ofercie MultiBanku znajduje się szeroki zakres produktów i usług pozwalających na zaspokojenie wszystkich potrzeb finansowych wymagających klientów indywidualnych i przedsiębiorców. MultiBank gwarantuje swoim klientom profesjonalne doradztwo, niskie opłaty lub ich brak oraz konkurencyjne oprocentowanie zarówno kredytów, jak i depozytów. Jest liderem na polskim rynku w zakresie innowacyjnych produktów finansowych m.in. Planów Finansowych – Inteligentnego Kredytu Hipotecznego i Centrum Oszczędzania – produktu umożliwiającego portfela oszczędności między lokaty jednostki kilkudziesięciu funduszy inwestycyjnych. Wyróżnikiem MultiBanku na rynku usług finansowych w Polsce jest także Klub Aquarius adresowany do klientów zamożnych.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Ujawniamy braki w ofercie mBanku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy