Wiadomości branżowe

Nowy Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

W dniu 11 czerwca 2002r. odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków PSPR, podczas którego dokonano wyboru nowych władz Stowarzyszenia: Zarządu oraz Prezesa i Wiceprezesa. Prezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations został wybrany Gerald Abramczyk, pełniący do tej pory funkcję Marszałka Konwentu PSPR. Wiceprezesem został Piotr Czarnowski, właściciel agencji First Public Relations. W skład nowego Zarządu weszli także Joanna Tauber jako członek Zarządu, Piotr Biernacki jako Skarbnik i Małgorzata Mularczyk jako Sekretarz      PSPR. Wybrany Zarząd przygotował dla członków PSPR nowy program działań – edukacyjny, pełen nowych wyzwań. „Uważamy, że środowisko Stowarzyszenia powinno być otwarte, winno motywować i wspierać osobisty rozwój i karierę jego członków, zauważać i doceniać osiągnięcia członków, a przy tym wszystkim – by było przyjemnie i zabawnie” – powiedział Gerald Abramczyk, nowy Prezes PSPR. Program działań Stowarzyszenia będzie budowany na filozofii, że PSPR jest organizacją służebną – istnieje przede wszystkim dla

W dniu 11 czerwca 2002r. odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków PSPR, podczas którego dokonano wyboru nowych władz Stowarzyszenia: Zarządu oraz Prezesa i Wiceprezesa.

 

Prezesem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations został wybrany Gerald Abramczyk, pełniący do tej pory funkcję Marszałka Konwentu PSPR. Wiceprezesem został Piotr Czarnowski, właściciel agencji First Public Relations. W skład nowego Zarządu weszli także Joanna Tauber jako członek Zarządu, Piotr Biernacki jako Skarbnik i Małgorzata Mularczyk jako Sekretarz      PSPR.

 

Wybrany Zarząd przygotował dla członków PSPR nowy program działań – edukacyjny, pełen nowych wyzwań. „Uważamy, że środowisko Stowarzyszenia powinno być otwarte, winno motywować i wspierać osobisty rozwój i karierę jego członków, zauważać i doceniać osiągnięcia członków, a przy tym wszystkim – by było przyjemnie i zabawnie” – powiedział Gerald Abramczyk, nowy Prezes PSPR.

 

Program działań Stowarzyszenia będzie budowany na filozofii, że PSPR jest organizacją służebną – istnieje przede wszystkim dla członków, ale także dla ich klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz dla całego społeczeństwa.

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową wyższej użyteczności publicznej, istniejącą od 1994 roku. Liczy około 180 członków będących pracownikami lub właścicielami agencji Public Relations, pracownikami działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i w administracji oraz wykładowcami wyższych uczelni. W 1996 roku PSPR zostało przyjęte w poczet CERP(Confédération Européenne des Relations Publiques), europejskiej organizacji grupującej narodowe stowarzyszenia PR.

Źródło Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  10-lecie działalności Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy