Od początku marca sieć reklamowa Ad.net wprowadza nową ofertę sprzedaży reklamy w serwisie Wirtualnemedia.pl. Wychodząc naprzeciw potrzebom reklamodawców stworzony został specjalny pakiet, opierający się na czasowym modelu sprzedaży powierzchni reklamowej – tzw. „flat fee”.
W ramach pakietu „MediaSky” reklamodawcy oferowana jest emisja skyscrapera (120×600 lub 160×600 pikseli, waga do 25kB) na wszystkich stronach Wirtualnemedia.pl w ciągu tygodnia.
Koszt cennikowy pakietu to 5 000 PLN (netto).
30 stycznia 2003 portal Wirtualnemedia.pl obchodził swoje pierwsze urodziny. Po roku działalności Wirtualnemedia.pl stały się największym polskim portalem poświęconym mediom (telewizji, radiu, prasie), Internetowi, reklamie i telekomunikacji. Codziennie serwis odwiedza kilka tysięcy osób a miesięczna ilość odsłon przekracza 600.000*.
Przez rok swojego istnienia serwis Wirtualnemedia.pl wciąż się zmieniał i dostosowywał do potrzeb czytelników. W październiku została zmieniona szata graficzna portalu, wprowadzono system zarządzania treścią i wyszukiwarkę informacji.
* – dane statystyki Gemius.pl
Więcej informacji:
Marcin Szumichora, PR Manager Wirtualnemedia.pl
Tel. 0 606 512 521, e-mail: [email protected]
Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.
tel. 690 68 90, e-mail: [email protected]
Adam Kwaśniewski, Sales Executive Ad.net S.A.
tel. 690 68 42, e-mail: [email protected]