Wiadomości branżowe

Największy polski portal o mediach rośnie w siłę

Z miesiąca na miesiąc wortal Wirtualnemedia.pl, największy polski serwis poświęcony mediom, reklamie, internetowi i telekomunikacji, poprawia swoje wyniki oglądalności. Jak pokazują najnowsze wyniki badania Prawdziwy Profil / gemiusAudience w marcu Wirtualnemedia.pl odwiedziło prawie 100 tysięcy osób (real users), a oglądalność w tym okresie przekroczyła 1 milion 186 tys. odsłon, co jest absolutnym rekordem w historii wortalu. - To najlepszy wynik w ponad dwuletniej historii istnienia Wirtualnemedia.pl. Cieszy nas, że Wirtualnemedia.pl odwiedza coraz więcej Internautów - mówi redaktor naczelny wortalu Wirtualnemedia.pl, Marcin Szumichora. - Nasze wyniki są ponad dwukrotnie lepsze od konkurencyjnych serwisów - dodaje Marcin Szumichora. - Jako Ad.net - sieć reklamowa, reprezentująca witryny internetowe przy realizacji kampanii reklamowych on-line, cieszymy się z dynamicznie rosnącego potencjału każdego naszego partnera. WirtualneMedia.pl w ciągu ostatniego roku zwiększyły swój miesięczny zasięg prawie dwa i pół raza. Takie skala przyrostu imponuje. W szybkim tempie zespołowi WM udało się stworzyć silną, wiarygodną markę, obecną w świadomości

Z miesiąca na miesiąc wortal Wirtualnemedia.pl, największy polski serwis poświęcony mediom, reklamie, internetowi i telekomunikacji, poprawia swoje wyniki oglądalności. Jak pokazują najnowsze wyniki badania Prawdziwy Profil / gemiusAudience w marcu Wirtualnemedia.pl odwiedziło prawie 100 tysięcy osób (real users), a oglądalność w tym okresie przekroczyła 1 milion 186 tys. odsłon, co jest absolutnym rekordem w historii wortalu.

To najlepszy wynik w ponad dwuletniej historii istnienia Wirtualnemedia.pl. Cieszy nas, że Wirtualnemedia.pl odwiedza coraz więcej Internautów – mówi redaktor naczelny wortalu Wirtualnemedia.pl, Marcin Szumichora.

Nasze wyniki są ponad dwukrotnie lepsze od konkurencyjnych serwisów – dodaje Marcin Szumichora.

Jako Ad.net – sieć reklamowa, reprezentująca witryny internetowe przy realizacji kampanii reklamowych on-line, cieszymy się z dynamicznie rosnącego potencjału każdego naszego partnera. WirtualneMedia.pl w ciągu ostatniego roku zwiększyły swój miesięczny zasięg prawie dwa i pół raza. Takie skala przyrostu imponuje. W szybkim tempie zespołowi WM udało się stworzyć silną, wiarygodną markę, obecną w świadomości osób zajmujących się e-marketingiem i mediami. Istotnie wpływa to na postrzeganie serwisu przez reklamodawców, którzy coraz chętniej wykorzystują powierzchnię oferowaną przez Wirtualnemedia.pl w swoich kampaniach – mówi Adam Kwaśniewski Dyrektor Handlowy sieć reklamowej Ad.net.

Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczna osób czytających codzienny newsletter wortalu Wirtualnemedia.pl. Obecnie w bazie znajduje się prawie 16000 adresów mailowych czytelników, którzy codziennie do godziny 8 rano otrzymują przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl. Przypomnijmy, że jeszcze na początku 2003 roku newsletter czytany był przez około 4000 osób.

Jak wynika ze specjalistycznego badania “Prawdziwy Profil”*, mężczyźni stanowią 62% czytelników Wirtualnemedia.pl. Ponad 54% użytkowników ma wyższe wykształcenie (lub niepełne wyższe) a 83,33% mieści się w przedziale wiekowym 15-44. Osoby odwiedzające Wirtualnemedia.pl mieszkają w dużych miastach (ponad 62%) a głównie wykonywane zawody to: specjalista z wyższym wykształceniem – 18.9%, student – 11.3%, dyrektor lub kierownik – 9%, wolny zawód – 6,86%, prywatny przedsiębiorca – 4,52%, pracownik administracyjno – biurowy – 12.54%, pracownik usług i handlu – 5.93%.

A to już wiesz?  Imago PR w "Nocy dla Śląska"

Wirtualnemedia.pl to jedyny w polskiej sieci tak kompleksowy serwis poświęcony tematyce mediów. Codziennie aktualizowane wiadomości i kalendarium najważniejszych wydarzeń na polskim rynku mediów pozwalają na bieżące śledzić wszystko to, co najistotniejsze a co dotyczy telewizji, radia, prasy, internetu i reklamy.

* dane Prawdziwy Profil, wrzesień 2003.

Źródło Wirtualnemedia.pl. Dostarczył netPR.pl

hastagi na stronie:

#marcin szumichora

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy