Od końca listopada WirtualneMedia.pl – największy polski serwis internetowy poświęcony mediom, reklamie i telekomunikacji, organizuje wspólne akcje promocyjne z największymi polskimi firmami z branży media.
W każdym tygodniu – od poniedziałku do piątku, wspólnie z wybraną firmą Wirtualnemedia.pl przeprowadza konkurs, w którym uczestnicy muszą odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące danej firmy.
Warunkiem uczestnictwa jest zamówienie subskrypcji serwisu, bo tylko tym sposobem można otrzymać pytanie konkursowe. Co tydzień wygrywają trzy osoby.
Sponsorami nagród są m.in.: Tele5, RMF FM, Canal+, Radio Pin, Axel Springer Polska, TVN, UPC, VIVA czy Polsat.
Mamy nadzieję, że współpraca z największymi polskimi firmami z branży mediów podniesie prestiż Wirtualnemedia.pl a nagrody w konkursach będą miłym prezentem dla naszych czytelników – mówi Marcin Szumichora, redaktor naczelny . Naszymi czytelnikami są ludzie wykształceni i wymagający, chcemy by w naszym portalu znaleźli wszystkie interesujące ich informacje i jesteśmy otwarci na sugestie i nowe propozycje – dodaje.
Niewątpliwym atutem Wirtualnych Mediów jest ich błyskawiczna aktualizacja, interesujące i niezbyt długie teksty, oraz niepowtarzalne wywiady z największymi gwiazdami mediów. Najważniejsze jest jednak to, że Wirtualne Media można czytać za darmo a dzięki subskrypcji, otrzymujemy najświeższe wiadomości prosto do skrzynki e-mail`owej. Popularność tego serwisu najlepiej potwierdza fakt, że miesięcznie ma ponad 500 tysięcy odsłon.