Wiadomości branżowe

Edelman otwiera biuro w Warszawie

Największa niezależna agencja sieciowa branży public relations na świecie rozpoczyna ekspansję na rynki Europy Środkowo-WschodniejEdelman, największa niezależna agencja sieciowa public relations na świecie, poinformowała o otwarciu biura Edelman Polska z siedzibą w Warszawie.Prezesem i dyrektorem generalnym Edelman Polska jest Barbara Kwiecień, która przez prawie trzy lata była prezesem jednej z 10 najbardziej liczących się agencji public relations w kraju. Edelman Polska zatrudnia 11 konsultantów specjalizujących się w public relations korporacyjnym i zarządzaniu marką. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej, nowych technologii i dóbr szybkozbywalnych. Polska jest pierwszym krajem spośród dziesięciu państw, które z dniem 1 maja 2004 weszły w struktury Unii Europejskiej, w którym agencja Edelman otworzyła swoje biuro."Rynek w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Kilku naszych globalnych klientów pytało nas o możliwości obsługi w zakresie public relations, jakie możemy zaoferować im w Polsce. Dlatego cieszę się, że praktycznie od zaraz możemy zaproponować

Największa niezależna agencja sieciowa branży public relations na świecie rozpoczyna ekspansję na rynki Europy Środkowo-Wschodniej

Edelman, największa niezależna agencja sieciowa public relations na świecie, poinformowała o otwarciu biura Edelman Polska z siedzibą w Warszawie.

Prezesem i dyrektorem generalnym Edelman Polska jest Barbara Kwiecień, która przez prawie trzy lata była prezesem jednej z 10 najbardziej liczących się agencji public relations w kraju. Edelman Polska zatrudnia 11 konsultantów specjalizujących się w public relations korporacyjnym i zarządzaniu marką. Konsultanci Edelman Polska posiadają doświadczenie w obsłudze klientów branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej, nowych technologii i dóbr szybkozbywalnych. Polska jest pierwszym krajem spośród dziesięciu państw, które z dniem 1 maja 2004 weszły w struktury Unii Europejskiej, w którym agencja Edelman otworzyła swoje biuro.

„Rynek w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Kilku naszych globalnych klientów pytało nas o możliwości obsługi w zakresie public relations, jakie możemy zaoferować im w Polsce. Dlatego cieszę się, że praktycznie od zaraz możemy zaproponować naszym klientom współpracę z partnerem, który jest liderem na światowym rynku? ? powiedział David Brain, Prezes Edelman Europe. ?Znam Barbarę Kwiecień od dawna. Zawsze wykazywała wysokiej klasy zdolności menedżerskie i na jej wiedzy oraz doświadczeniu zdecydowaliśmy się budować naszą obecność w Polsce.” ? dodał.

Obecnie Edelman obsługuje wielu klientów w Europie Środkowo-Wschodniej za pośrednictwem szerokiej sieci biur afiliacyjnych.

Polska jest największym rynkiem spośród dziesięciu państw, które 1 maja 2004 wstąpiły do Unii Europejskiej. Natychmiast dała się poznać, jako kraj politycznie aktywny na arenie międzynarodowej. Polska postrzegana jest jako kraj, który dąży do liberalizacji przepisów regulujących wolny rynek. Uważana jest za przykład kraju Europy Środkowo-Wschodniej, który odniósł prawdziwy sukces gospodarczy. W 2004 roku PKB wzrósł o 5.6%, co było jednym z największych wzrostów, jaki odnotowano w krajach członkowskich Unii.

A to już wiesz?  Imago Public Relations zrealizuje kampanię informacyjną dla jednego z departamentów Komisji Europejskiej w ramach międzynarodowej sieci The ACE.

„Coraz częściej polskie firmy rozszerzają swoją działalność na rynki międzynarodowe. W związku z tym potrzebują globalnego partnera, który skutecznie mógłby wspierać ich rozwój.? ? powiedziała Barbara Kwiecień. ?Cieszę się z dołączenia do agencji Edelman, ponieważ mamy takie samo podejście do obsługi klienta, kreatywnego myślenia oraz wyzwań, jakie stawia nam rynek. Edelman, jako międzynarodowa niezależna sieć, przedkłada obsługę klienta ponad wszystko. My dysponujemy wysokiej klasy zespołem specjalistów, którzy wnoszą znajomość polskiego rynku do zasobów tej międzynarodowej organizacji.”

Edelman jest jedną z pięciu rzeczywiście globalnych agencji public relations. Obecnie firma odnotowuje dwucyfrowy wzrost. Wejście agencji na rynek Europy Środkowo-Wschodniej zbiega się z otwarciem w ubiegłym miesiącu biura Edelman Japonia i uznaniem agencji przez The Holmes Report za Międzynarodową Firmę Public Relations Roku. Edelman zamierza nadal inwestować w otwieranie biur na całym świecie, a także rozszerzać zakres oferowanych usług w celu zapewnienia klientom pełnej obsługi na najwyższym poziomie.

***

Edelman jest największą niezależną sieciową agencją public relations. Firma zatrudnia 1.800 pracowników w 42 biurach na całym świecie. Advertising Age uznał Edelmana za jedną z najlepszych agencji w 2004 roku (?Best Agencies in 2004?), a Holmes Report – za Międzynarodową Agencję 2004 roku (2004 International Agency of the Year). W strukturze agencji znajdują się cztery wyspecjalizowane firmy: Blue (reklama), First&42nd (konsultacje w dziedzinie zarządzania), StrategyOne (badania rynku) i BioScience Communications (edukacja medyczna i wydawnictwa). Dzięki nim Edelman oferuje klientom wszechstronny zakres usług z dziedziny komunikacji. Dodatkowe informacje na stronie: www.edelman.com

Źródło Edelman Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy