Wiadomości branżowe

Dwa lata agencji kreatywnej STETTINER ID&STORY

Dwa lata agencji kreatywnej STETTINER ID&STORY
STETTINER, agencja kreatywna specjalizująca się w nowych mediach, obchodzi właśnie drugie urodziny. Przez ten czas udało się jej zdobyć silną pozycję w Polsce, a nawet postawić pierwsze kroki na rynku amerykańskim. Portfolio w serwisie www.stettiner.eu zdecydowanie to potwierdza. Plany na przyszłość? Rozbudowa zespołu i zwiększenie obecności na rynku amerykańskim.W ciągu dwóch lat, szczecińska agencja dała się poznać jako solidny partner dla firm szukających wsparcia w zakresie szeroko pojętej reklamy. Oprócz prac na rzecz klientów - zarówno polskich, jak i zagranicznych - STETTINER stworzył kilka własnych aplikacji mobilnych. Pierwsze z nich osiągają już sukcesy, między innymi w Stanach Zjednoczonych i na największych rynkach azjatyckich.Z okazji drugich urodzin firma postanowiła zrobić sobie prezent - gruntownie odświeżyła wygląd strony internetowej www.stettiner.eu, aby poziomem dorównywała produkcjom dla klientów. Nowy serwis wykonany jest w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu równie dobrze wygląda na smartfonie, tablecie czy laptopie.„Tworząc serwisy dla naszych klientów, korzystamy z najnowszych rozwiązań technologicznych. Nie

STETTINER, agencja kreatywna specjalizująca się w nowych mediach, obchodzi właśnie drugie urodziny. Przez ten czas udało się jej zdobyć silną pozycję w Polsce, a nawet postawić pierwsze kroki na rynku amerykańskim. Portfolio w serwisie www.stettiner.eu zdecydowanie to potwierdza. Plany na przyszłość? Rozbudowa zespołu i zwiększenie obecności na rynku amerykańskim.

<

p>W ciągu dwóch lat, szczecińska agencja dała się poznać jako solidny partner dla firm szukających wsparcia w zakresie szeroko pojętej reklamy. Oprócz prac na rzecz klientów – zarówno polskich, jak i zagranicznych – STETTINER stworzył kilka własnych aplikacji mobilnych. Pierwsze z nich osiągają już sukcesy, między innymi w Stanach Zjednoczonych i na największych rynkach azjatyckich.

Z okazji drugich urodzin firma postanowiła zrobić sobie prezent – gruntownie odświeżyła wygląd strony internetowej www.stettiner.eu, aby poziomem dorównywała produkcjom dla klientów. Nowy serwis wykonany jest w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu równie dobrze wygląda na smartfonie, tablecie czy laptopie.
?Tworząc serwisy dla naszych klientów, korzystamy z najnowszych rozwiązań technologicznych. Nie mogło ich więc zabraknąć na nowej ?wizytówce internetowej? Stettinera.? – mówi Daniel Czapiewski, Managing Director i współzałożyciel agencji. ?Fanpage na Facebook?u to nie wszystko. Szczerze wierzę, że przemyślana i przejrzysta strona WWW nadal może dobrze służyć marce, a portfolio prezentowane na stronie agencji to jedna z najważniejszych rzeczy dla klienta, który chce zatrudnić nową agencję.?.

Lista klientów agencji widniejąca w serwisie WWW jest imponująca ? oprócz polskich firm, takich jak Hortex, MTV Polska, VIVA Polska, Unity Line czy TomTom Polska ? sporą grupę stanowią klienci z USA: Bloomingdale?s, Nigel Barker, Satya Jewelry czy Highline Stages.  ?Praca dla dwóch różnych stref czasowych jest dużym wyzwaniem. Na szczęście, nasz zgrany 10-osobowy zespół jest elastyczny i może zapewnić wysoką jakość obsługi, także po godzinach.? – z dumą komentuje Czapiewski.

A to już wiesz?  Nowy cennik Multimedialnej Sieci Reklamowej AdTotal

Poza wysoką jakością obsługi klienta, STETTINER stawia też na kreatywność, stosowanie najnowszych technologii i bezkompromisową jakość. Wszystkie realizacje agencji są przykładem starannego wykonania i dbałości o szczegóły. ?Gdy się pracuje dla takiego klienta jak Nigel Barker, celebryta, światowej sławy fotograf ? to nie można pozwolić sobie na żadne niedoróbki. Wszystko musi nie tylko poprawnie działać, ale także być estetyczne, a nawet piękne.? –  mówi Czapiewski. Takie podejście procentuje, a do agencji stale napływają kolejne zlecenia z USA ? wszystkie z polecenia i rekomendacji poprzednich klientów.

Szczecińska agencja nie ogranicza się wyłącznie do działań na rzecz klientów. Z każdym dniem nowych użytkowników zyskują również ich własne realizacje. Najpopularniejszą z nich jest ?Diana Photo? – aplikacja pozwalająca na tworzenie kompozycji fotograficznych z wykorzystaniem dwóch zdjęć (technika Double Exposure). Na początku marca Diana Photo była w zestawieniu Top 100 najchętniej pobieranych darmowych aplikacji w amerykańskim App Store. Wśród aplikacji fotograficznych zajmowała bardzo dobrą 7 pozycję.

?Pierwsze dwa lata działalności były bardzo udane. Ale szczerze mówiąc, myślami jesteśmy już przy kolejnych projektach. Cieszymy się, ale nie świętujemy. W pełni koncentrujemy się na dalszym rozwoju agencji.? – podsumowuje Czapiewski.

Źródło Stettiner. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy