Wiadomości branżowe

Adsearch.pl – nowa wersja systemu i atrakcyjne formy reklamowe

Adsearch.pl – nowa wersja systemu i atrakcyjne formy reklamowe
Adsearch.pl – sieć reklamy kontekstowej INTERIA.PL, stworzona przy współpracy technologicznej z NetSprint.pl - przeprowadziła upgrade systemu opartego na autorskim oprogramowaniu nsContext, który od 2010 roku obsługuje emisję oraz sprzedaż reklamy kontekstowej w serwisach należących do grupy INTERIA.PL. Nowa wersja systemu umożliwia łatwiejsze i skuteczniejsze planowanie oraz zarządzanie kampaniami kontekstowymi. Została również wzbogacona o nowe, atrakcyjne formaty reklamowe: AdAvatar i AdImage.Na poziomie technologicznym, system wyposażony został w mechanizmy ulepszające emisję reklam, co przekłada się na wyższą skuteczność kampanii emitowanych w sieci.W nowej wersji reklamodawcy zyskują dodatkowo możliwość prowadzenia działań w oparciu o model stałego cpc, dzięki czemu mogą je łatwiej, wygodniej i pewniej planować. Od samego początku dostępny jest także model max cpc, w którym reklamodawcy deklarują maksymalną stawkę, jaką skłonni są zapłacić za kliknięcie w reklamę.Do dyspozycji reklamodawców oddane zostały ponadto dwa nowe, atrakcyjne formaty reklamowe, które doskonale sprawdzą się w kampaniach efektywnościowych:

Adsearch.pl – sieć reklamy kontekstowej INTERIA.PL, stworzona przy współpracy technologicznej z NetSprint.pl – przeprowadziła upgrade systemu opartego na autorskim oprogramowaniu nsContext, który od 2010 roku obsługuje emisję oraz sprzedaż reklamy kontekstowej w serwisach należących do grupy INTERIA.PL. Nowa wersja systemu umożliwia łatwiejsze i skuteczniejsze planowanie oraz zarządzanie kampaniami kontekstowymi. Została również wzbogacona o nowe, atrakcyjne formaty reklamowe: AdAvatar i AdImage.

Na poziomie technologicznym, system wyposażony został w mechanizmy ulepszające emisję reklam, co przekłada się na wyższą skuteczność kampanii emitowanych w sieci.

W nowej wersji reklamodawcy zyskują dodatkowo możliwość prowadzenia działań w oparciu o model stałego cpc, dzięki czemu mogą je łatwiej, wygodniej i pewniej planować. Od samego początku dostępny jest także model max cpc, w którym reklamodawcy deklarują maksymalną stawkę, jaką skłonni są zapłacić za kliknięcie w reklamę.

Do dyspozycji reklamodawców oddane zostały ponadto dwa nowe, atrakcyjne formaty reklamowe, które doskonale sprawdzą się w kampaniach efektywnościowych: AdAvatar i AdImage. AdAvatar – to reklama intekstowa, zawierająca tekst i awatar (element graficzny o wymiarach 72×60 px), powiązana ze słowem kluczowym i aktywowana po najechaniu na nie kursorem myszy. AdImage – to reklama zawierająca tekst i awatar, emitowana pod artykułem powiązanym z nią kontekstowo. Element graficzny wzbogaca formę komunikatu reklamowego, dzięki czemu cieszy się on większym zainteresowaniem użytkowników.

Podobnie jak pozostałe dostępne wcześniej formy, AdAvatar i AdImage są reklamami nieinwazyjnymi i charakteryzują się pozytywnym odbiorem internautów. AdAvatar i AdImage emitowane będą we wszystkich najważniejszych serwisach należących do grupy INTERIA.PL, m.in.: Fakty, Biznes, Motoryzacja, Nowe technologie, Turystyka, Uroda, Świat Seriali, Polska Lokalna.

W postaci reklam tekstowych z awatarem wyświetlane będą także reklamy pochodzące z bazy Adkontekst, stanowiąc uzupełnienie dla bezpośrednich reklamodawców Adserach.pl.

W całej sieci wprowadzono także nowy, interesujący wygląd dymków wszystkich formatów reklam intekstowych, które aktywowane są przez internautę, po najechaniu kursorem myszy na wyróżnione w tekście słowo.

A to już wiesz?  Message Premium ? nowy produkt w ofercie Biura Reklamy Wirtualnej Polski

Źródło NetSprint.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy