Zmieniamy WPROST – rusza kampania tygodnika WPROST

Zmieniamy WPROST - pod takim hasłem rusza od poniedziałku kampania promująca tygodnik WPROST pod kierownictwem Tomasza Lisa i nowego wydawcy, Platformy Mediowej Point Group. W kampanii tygodnik pokazuje zmiany, jakie w nim zaszły, od kiedy kierownictwo redakcji objął nowy redaktor naczelny. Tygodnik wrócił do historycznego logotypu, z jego łamów zniknęli politycy, ale przede wszystkim - w tygodniku pojawili się nowi autorzy, m.in. Piotr Najsztub, Magdalena Środa, Zbigniew Hołdys, Jan Wróbel, Grzegorz Markowski, Magda Gessler. I to właśnie oni zmieniają WPROST. Zmiany we WPROST zostały zebrane na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.wprost.pl/nowy. Wkrótce czytelnicy będą mogli oceniać i komentować, jak ich zdaniem zmienia się WPROST. Na stronie również swoje teksty dla WPROST będą polecali ich autorzy. Jako pierwszy swój pierwszy wywiad dla WPROST zapowiada Piotr Najsztub. Filmową zapowiedź wywiadu wyreżyserował Marcin Ziębiński. Spoty radiowe promujące nowy tygodnik WPROST pojawią się na antenie RMF FM i Radia Zet. Tygodnik będzie się też promował w dziennikach POLSKA THE TIMES, DZIENNIK GAZETA PRAWNA i RZECZPOSPOLITA. Kampania internetowa obejmie portale Onet.pl, WP.pl i Bankier.pl. Kolejne odsłony kampanii zaplanowano na 12 i 19 lipca. ***** Tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych i jedno z najczęściej cytowanych mediów prasowych. Ukazuje się od 1982 r. Według Instytutu Monitorowania Mediów, w 2009 r. tygodnik WPROST był wśród dziesięciu mediów najczęściej cytowanych przez inne media mediów, jako pierwszy z tygodników.  Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej głównym udziałowcem jest od końca grudnia 2009 r. Platforma Mediowa Point Group SA. Od maja 2010 redaktorem naczelnym WPROST jest Tomasz Lis. Od czerwca tygodnik wrócił do historycznego logo, pod którym święcił największe triumfy i cieszył się opinią najpoczytniejszego tygodnika opinii w Polsce.  
Źródło Platforma Mediowa Point Group SA. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top