Kolejne laury dla marki WINIARY

Projekt internetowy marki WINIARY - Planeta Wielkanocna.pl został uhonorowany nagrodą Webstar Internautów.

W tegorocznym wydaniu konkursu Webstarfestival – jedynym oceniającym wyłącznie polskie strony internetowe - projekt internetowy PlanetaWielkanocna.pl marki WINIARY otrzymał Webstara Internautów w kategorii „Żywność, Napoje i Kuchnia”.

Nagroda jest wyrazem uznania użytkowników Internetu dla kreatywnej i wykonanej w innowacyjnej technologii Paper Vision strony www.

Internauci głosowali na stronę, wysyłając sms-y. W ocenie brali pod uwagę zawartość, funkcjonalność, wygląd graficzny, strukturę i nawigację po stronie oraz stopień jej innowacyjności. Otrzymanie statuetki oznacza więc sukces wszystkich wymienionych aspektów serwisu.

„Nagroda Webstar Internautów to dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Stronę oceniali użytkownicy, czy raczej użytkowniczki serwisu, co świadczy o ogromnym zaangażowaniu konsumentek wobec marki WINIARY. – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska - Marketing Manager marki WINIARY.

Autorem i wykonawcą serwisu www.PlanetaWielkanocna.pl jest agencja Adv.pl S.A.

***

WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.

 
Źródło Winiary. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top