Czasem warto zadzwonić

Prawie 100 klientów Pekao każdego dnia unika problemów dzięki jednemu telefonowi. Zepsuty samochód, zalana łazienka, zgubiony klucz, opóźniony samolot na odległym od kraju lotnisku. Te nieprzyjemne problemy nie muszą być uciążliwe dzięki Eurokontom z Ubezpieczeniem Assistance.  Bank Pekao S.A. chcąc przypomnieć klientom o dostępnych opcjach pomocy oraz zachęcić do częstszego wykorzystywania ubezpieczenia, uruchomił specjalny serwis www.awystarczylozadzwonic.pl, który w trójwymiarowy sposób przypomina o bezpłatnym ubezpieczeniu dostępnym w Eurokontach. < p>Coraz więcej klientów przekonuje się, że wystarczy zadzwonić na jeden numer, aby zaoszczędzić pieniądze i czas na usuwanie różnych domowych awarii, kłopotów z samochodem czy innych nieprzewidzianych zdarzeń. W ubiegłym roku klienci Pekao korzystali w ramach ubezpieczenia Assistance do Eurokont najczęściej z:
  • pomocy domowej (52% wszystkich korzystających) - w ramach tego serwisu najczęściej realizowane były: naprawa sprzętu RTV/AGD, pomoc hydraulika i ślusarza,
  • pomocy samochodowej (22% wszystkich korzystających) - holowanie samochodu, usunięcie usterki na miejscu (wymiana przebitej opony, dostarczenie benzyny, zatrzaśnięte kluczyki w samochodzie),
  • pomoc medyczna w kraju i za granicą (8%) -  wizyty lekarskie i konieczne zabiegi medyczne w przypadku zachorowania czy wypadku  w czasie podróży za granicą, ale także wizyty lekarza, oraz transport medyczny w kraju w następstwie nieszczęśliwego wypadku
  • Infolinii (pozostałe 18%) - potrzebna informacja o dostępnych połączeniach komunikacyjnych, hotelach, proste konsultacje medyczne, prawne.  
Zakres ochrony, kwota ubezpieczenia jest różna w zależności od rodzaju posiadanego konta. W przypadku kosztów leczenia za granicą kwota ubezpieczenia wynosi do 100.000 zł. Decyzja o wyborze rodzaju rachunku jest jednocześnie decyzją o dostępnym zakresie Ubezpieczenia Assistance.  O tym, że ubezpieczenie może się zawsze przydać, nasi klienci przekonali się przy okazji wydarzeń takich jak chmura pyłu wulkanicznego nad Europą, a także w czasie ulewnych deszczy i powodzi. W tym czasie Bank pomagał klientom w pilnym poszukiwaniu taniego noclegu blisko lotniska, na którym niespodziewanie lądowali, rezerwacji biletów lotniczych czy kolejowych w czasie problemów związanych z  zamknięciem nieba nad Europą.  Częste były też przypadki holowania pojazdów, które utknęły podczas przejazdu przez ogromne kałuże tworzące się  podczas ulewnych deszczy, jakie ostatnio nawiedziły nasz kraj. Dzięki Ubezpieczeniu Assistance, klienci nie wydali nawet złotówki na te usługi.  Ubezpieczenia do kont osobistych Bank Pekao SA ma w swojej ofercie już od 7 lat. Od początku są one bezpłatne dla klientów. W tym czasie dokonywaliśmy  wielu zmian, dodawaliśmy nowe obszary ochrony ubezpieczeniowej, likwidowaliśmy bariery i ograniczenia, korzystając z praktycznego doświadczenia jakie mamy. Liczba klientów którzy skorzystali z naszego ubezpieczenia przekroczyła już dawno 100.000 osób. Chcemy, aby coraz więcej naszych  klientów pamiętało, że oprócz konta dostaje w Banku Pekao bezpłatne ubezpieczenie, z którego warto korzystać! Dlatego przygotowaliśmy nową  akcję informacyjną dla naszych klientów na stronie www.awystarczylozadzwonic.pl, która ma przypominać  o ubezpieczeniu oraz pokazać, jak łatwo i w jakich sytuacjach można  z niego korzystać.  - mówi Dorota Żak, Dyrektor Biura Rachunków w Pekao SA.     Aby skorzystać z Pakietu Assistance nie trzeba pamiętać specjalnych numerów PIN, posiadać faktur za zakupione produkty, dowodów wpłat czy dokonywać wcześniejszej aktywacji ubezpieczenia. Aby uzyskać pomoc wystarczy zadzwonić pod numer 22 5222 567 i podać numer karty Maestro do swojego Eurokonta. Szczegóły na stronie www.awystarczylozadzwonic.pl  Bank Pekao SA działa od 80 lat i jest jednym z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (ponad 1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 20 000 w całej Europie. Bank Pekao SA obsługuje ponad 5 milionów klientów. Bank Pekao SA w 2010 roku otrzymał tytuł "Najcenniejszej polskiej firmy 2009 r." tygodnika "Newsweek" i AT Kearney Trzykrotnie zdobył tytuł Najlepszego Banku w Polsce w roku 2005, 2008 oraz 2009 przyznawany przez magazyn ?Euromoney", tytuł Najlepszego Polskiego Banku w roku 2006, 2009 oraz 2010 magazynu ?Global Finance", a także trzykrotnie był uznawany za Najlepszy Bank w Polsce w roku  2009, 2008 i 2004 przez magazyn ?The Banker" .Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która jest silnie zakorzeniona w 22 europejskich krajach, prowadzi ponad 9800 placówek oraz zatrudnia ponad 165 tys. osób, stanem na koniec 2009 roku.
Źródło Bank Pekao SA. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top