Aktulności articles

Znamy trójkę finalistów konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow

Znamy trójkę finalistów konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow

Warszawa, 14 marca 2019 r. Znamy trójkę finalistów konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow Jury pod przewodnictwem Brodki, wybrało trzech finalistów konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow. W tym roku szansę występu na Open’er Festival otrzymali Erith oraz zespoły Żal i The Bullseyes.…

Parawany projektu Mood Works na aukcję „Spragnieni Piękna”

Parawany projektu Mood Works na aukcję „Spragnieni Piękna” Dorota Kuć i Karina Snuszka stworzyły parawany na aukcję „Spragnieni Piękna”, organizowaną przez Stowarzyszenie Przyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie. Duet architektek ze Studia Mood Works zaprojektował ich nowoczesną formę, a interwencje czołowych polskich artystów nadały każdemu z 10 parawanów niepowtarzalny charakter.…

10 najważniejszych urządzeń na Audio Video Show 2018

Audio Video Show 2018 jest idealną okazją dla odwiedzających, aby zobaczyć najciekawsze urządzenia z branży audio oraz video. Swoje rozwiązania technologiczne zaprezentują takie marki, jak m.in.: LG, Philips, Panasonic, Yamaha, Marantz, McIntosh, czy B&W. Wystawa Audio Video Show odbędzie się w dniach 16-18 listopada w trzech lokalizacjach: na PGE Narodowym oraz w hotelach Radisson Blu Sobieski i Golden Tulip.…

Zmiana czasu – i po co to całe zamieszanie?

Zmiana czasu – i po co to całe zamieszanie? 27.03.2017 To chyba najczęściej zadawane pytanie w ostatnich dniach, padające z ust niewyspanych, zdezorientowanych i poirytowanych ludzi, postawionych przed koniecznością dostosowania się do zmiany czasu. Czy przestawienie zegarków z godziny 2 na 3 powoduje oszczędność energii czy raczej… daje możliwość zbierania egzotycznych owadów?…

Już nie tylko Warszawa. Duże wydarzenia branżowe narzędziem promocji miast i regionów.

Warszawa, 31 stycznia 2016 r. Informacja prasowa Już nie tylko Warszawa. Duże wydarzenia branżowe narzędziem promocji miast i regionów. Polskie miasta i regiony coraz częściej dostrzegają konieczność promowania się gospodarczo. Otwierają się Biura Rozwoju Regionalnego, powstają kampanie prezentujące walory inwestycyjne miejsc, a samorządy coraz chętniej angażują się w organizację wydarzeń biznesowych.…
Top