Biznes szuka w mojeauto.pl

Użytkownicy mojeauto.pl to grupa o dużej sile nabywczej, aktywnie poszukująca informacji na temat kształtowania się cen rynku motoryzacyjnego w Polsce, doceniająca rolę Internetu jako narzędzia porównania ofert oraz świadoma możliwości zastosowania go w biznesie ? wynika z najnowszych badań MegaPanel PBI/Gemius. Opublikowane wyniki prezentują dominującą popularność portalu internetowego mojeauto.pl wśród mężczyzn (71 %) o wysokim poziomie wykształcenia. Co ciekawe, ponad 30% Użytkowników platformy to grupa aktywna zawodowo pomiędzy 25 a 35 rokiem życia. Udział tej grupy wiekowej jest w mojeauto.pl o 50% większy od średniej dla całego polskiego Internetu. Prawie 22% Użytkowników mojeauto.pl to przedstawiciele wyższej kadry menedżerskiej, z czego ponad 14,5% stanowią właściciele firm. Interesujący jest fakt, że udział przedsiębiorców wśród użytkowników platformy jest ponad dwukrotnie większy od średniej dla polskiego Internetu. ?mojeauto.pl niemal dwukrotnie częściej niż przeciętnie w Internecie odwiedzają właściciele przedsiębiorstw, wyższa kadra menedżerska i osoby prowadzące działalność gospodarczą. Jest to efekt wysokiej jakości prezentowanych w serwisie treści, które jak widać są przydatne nie tylko przy podejmowaniu decyzji zakupowej i użytkowaniu samochodu przez "Kowalskiego", ale także wykorzystywane są w prowadzeniu działalności gospodarczej? ? Szymon Siwek, Marketing Manager Internet Service S.A., operatora platformy mojeauto.pl. Platforma mojeauto.pl notuje stale dynamiczny wzrost oglądalności. W porównaniu z analogicznym okresem roku 2004 liczba unikalnych Użytkowników witryny wzrosła trzykrotnie. www.mojeauto.pl  
Źródło InterNet Service S.A.. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top